Τι συμβαίνει τώρα με τις μετοχές της Tree Partner Solutions (TPS);
Υπάρχουν τρία διαφορετικά σενάρια:
Εάν ανήκετε στην κατηγορία 2 ή 3, δείτε παρακάτω για οδηγίες.
#1 Για όσους στην κατηγορία 1 παραπάνω.
13 Οκτωβρίου
Οι εκπομπές κλείνουν στις 13 Οκτωβρίου 2023 στις 24:00 Σουηδική ώρα και όλες οι ανοιχτές συμβάσεις θα κλείσουν.
Μετά από αυτή την ημερομηνία, οι 10 μετοχές ανά προσφορά πιστοποιητικών δέντρων θα λήξουν.
Εκείνοι που δεν έχουν υπογράψει τη συμφωνία ή δεν έχουν προκαθοριστεί νωρίτερα θα προσφερθούν αντ ʼαυτού να μετατραπούν σε μετοχές στην επόμενη μας διανομή.
Ωστόσο, ο αριθμός των μετοχών στην επόμενη διανομή θα είναι χαμηλότερος από ό, τι σε αυτό το τεύχος, καθώς η καθαρή αξία ενεργητικού των υφιστάμενων μετοχών έχει αυξηθεί. Καθώς αυξάνεται η καθαρή αξία των υφιστάμενων μετοχών, η TPS δεν μπορεί πλέον να προσφέρει τον ίδιο αριθμό μετοχών στην ίδια τιμή όπως στο πρώτο τεύχος (δηλαδή 1 πιστοποιητικό δέντρων έναντι 10 μετοχών).
Τι θα ακολουθήσει - ένα προκαταρκτικό χρονοδιάγραμμα (το σχέδιο μπορεί να προσαρμοστεί):
9 έως 31 Οκτωβρίου
Η TPS καταγράφει εν μέρει τους μετόχους στο Μητρώο Ψηφιακής Μετοχής. Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το μητρώο μετοχών μπορείτε να βρείτε εδώ: https://www.nvr.se/
14 έως 31 Οκτωβρίου
Η TPS ολοκληρώνει την αναθεώρηση των υπογεγραμμένων συμβάσεων και της διαδικασίας KYC.
1 Νοεμβρίου
Το TPS στέλνει ερωτήσεις σε όσους πρέπει να ολοκληρώσουν το KYC τους. Αυτό μπορεί να οφείλεται σε ανεπαρκείς πληροφορίες σχετικά με το εισόδημα, τον τρόπο με τον οποίο έχουν ληφθεί χρήματα ή εσφαλμένα ή δυσανάγνωστα έγγραφα ταυτότητας.
Ειδικές πληροφορίες θα αποστέλλονται σε ενδιαφερόμενα μέρη και έχουν δύο εβδομάδες για να ολοκληρώσουν τις πληροφορίες τους για να καταχωρηθούν στο Μητρώο Μετοχών.
1 έως 30 Νοεμβρίου
Η TPS ολοκληρώνει την καταχώριση μετοχών στο Μητρώο Μετοχών.
31 Δεκεμβρίου
31/12 είναι η τελευταία ημερομηνία για την προ-εγγραφή για μετοχές στην ακόλουθη μετατροπή των
Οι επόμενες αποστολές email ανά είδος αναμένεται να ξεκινήσουν τον Μάρτιο του 2024. Το νέο ζήτημα θα απαιτήσει ευκολότερη υποβολή δεδομένων για όσους είναι ήδη μέτοχοι και έχουν ολοκληρώσει τη διαδικασία επαλήθευσης ταυτότητας και KYC. Ωστόσο, η TPS θα συνεχίσει να χρειάζεται να ενημερώνει την ευαισθητοποίηση των μετόχων σύμφωνα με τις νομικές απαιτήσεις.
Κατά το τέταρτο τρίμηνο του 2023,
Οι διαδικασίες και τα έντυπα για τη διαπραγμάτευση σε μετοχές θα δημοσιευθούν στον ιστότοπο TPS: https://www.treepartnersolutions.com/.
Ιανουάριος 2024
Τον Ιανουάριο του 2024, η TPS θα ακολουθήσει την Better Globe Forestry και τα δασικά περιουσιακά στοιχεία των αγροτών εταίρων στην Ουγκάντα.
Περιοχές εστίασης
Οι περιοχές εστίασης TPS μετά από αυτήν την αρχική μετατροπή περιλαμβάνουν:
# 2 και 3 αρκετές επιλογές
Εάν ανήκετε στην κατηγορία 2 ή 3 παραπάνω και δεν έχετε υπογράψει ακόμη τη συμφωνία, έχετε πολλές επιλογές:
Είναι εξ ολοκλήρου εθελοντικό να επιλέξετε να γίνετε μέτοχος της Tree Partner Solutions (TPS) αντί να κρατάτε το πιστοποιητικό δέντρου σας.
Η Better Globe έχει προηγούμενη συμφωνία με τους επενδυτές της, όπου σκόπευαν να πληρώσουν αποζημίωση μετά από 20 χρόνια. Ωστόσο, δεν μπορούσαν να εκπληρώσουν πλήρως αυτή τη δέσμευση.
Ως εκ τούτου, η Better Globe έχει μεταφέρει τώρα το 99% όλων των τιμών των δέντρων στη χρηματοοικονομική διαχείριση των TPS. Αυτές οι αξίες θα διαχειρίζονται από την Better Globe Forestry μαζί με τους περίπου 20.000 συνεργάτες της στην Αφρική.
Αυτή η μεταφορά επιτρέπει στην TPS να χρηματοδοτήσει πρόσθετη φύτευση δέντρων και να ωφελήσει όσους επιλέγουν να μετατρέψουν σε μετοχές. Ταυτόχρονα, η Better Globe θα συνεχίσει να χρηματοδοτεί τις δραστηριότητές της για την καταπολέμηση της διαφθοράς και της φτώχειας στην Αφρική.
Εάν θέλετε να συνεχίσετε ως κάτοχος πιστοποιητικού δέντρου, μπορείτε να το κάνετε.
Εάν δεν θέλετε να μετατρέψετε τα δέντρα σας, μπορείτε να επιλέξετε να τα δωρίσετε στην αδελφή οργάνωση της Better Globe, Child Africa, για παράδειγμα.
Η TPS δέχεται ότι οι άνθρωποι ή οι οργανισμοί που έχουν ήδη προεγγραφεί για αυτό το ζήτημα αναλαμβάνουν λογαριασμούς. Αυτό πρέπει να γίνει γνωστό στην στην Better Globe Support το αργότερο μέχρι τις 16:00 στις 12 Οκτωβρίου. Τα έγγραφα που λαμβάνει η TPS από την Better Globe πριν από αυτή την ημερομηνία θα αποσταλούν ως νέες συμβάσεις την επόμενη ημέρα, 13 Οκτωβρίου.
Κατά την ανάληψη συμβάσεων από άλλους ανθρώπους, πρέπει να δίνεται μια νέα διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου κατά την εγγραφή στην Better Globe. Η χρήση της ίδιας διεύθυνσης ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που χρησιμοποιείται σε προηγούμενες συμβάσεις είναι αδύνατη. Η Tree Partner Solutions (TPS) θα στείλουν νέες συμβάσεις στη νέα διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.
Επικοινωνήστε με την Better Globe για το σκοπό αυτό στο support@betterglobe.com
Εάν θέλετε να υπογράψετε τη συμφωνία, αναζητήστε το τελευταίο μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου από τη διαχείριση του Tree Partner Solutions AB με το scrive noreply@scrive.com ως τον αποστολέα στο γραμματοκιβώτιό σας. Μια υπενθύμιση στάλθηκε σε όλους στις 5 Οκτωβρίου.
Ανοίξτε το μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και κάντε κλικ στο πράσινο κουμπί για να αποκτήσετε πρόσβαση στη συμφωνία.
Ο ευκολότερος τρόπος για να ολοκληρωθεί το έγγραφο είναι μέσω μιας συσκευής με μεγαλύτερη οθόνη.
Εάν δεν μπορείτε να φτάσετε στο στάδιο υπογραφής, κάντε κλικ στο μεγάλο πράσινο δαχτυλίδι με ένα λευκό βέλος. Στη συνέχεια, θα σύρετε το έγγραφο όπου το εργαλείο υπογραφής θεωρεί ότι έχετε συμπληρώσει λάθος πληροφορίες ή ότι λείπουν οι πληροφορίες.
Μετακινηθείτε πρώτα στη συμφωνία για να δείτε πρώτα ποιες πληροφορίες πρέπει να παρέχετε.
Η συμφωνία απαιτεί από εσάς να επισυνάψετε τα αναγνωριστικά έγγραφα ως ιδιώτης, παιδί και εταιρεία. Πρέπει επίσης να παρέχετε πληροφορίες σχετικά με την τράπεζά σας, το εισόδημά σας κ.λπ.
Μια λίστα ελέγχου που μπορεί να μεταφορτωθεί βρίσκεται στο τέλος της συμφωνίας εάν έχετε δυσκολίες να υπογράψετε τη σύμβαση με την Bank ID ή το SMS.
Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο υπογραφής και αντιμετώπισης προβλημάτων. Δημοσιεύεται επίσης μέσω της διεθνούς ομάδας Facebook της Better Globe:
Better Globe Official News: https://www.facebook.com/groups/150014075152782
(Η TPS ανταποκρίνεται τακτικά και δημοσιεύει πληροφορίες στους πελάτες της Better Globe μέσω της παραπάνω ομάδας Facebook).